Kurierskie usługi dodatkowe w sieciach handlowych

  • Wdrażamy dogodne dla klienta usługi nadania i odbioru przesyłek kurierskich w sieciach handlowych
  • Wspomagamy rozwój i organizacje lokalnych dostaw e-zakupów
  • Wspieramy sieć handlową w budowie współpracy z firmami kurierskimi
  • Integrujemy sieci urządzeń nadawczo-odbiorczych

Model współpracy

Usługi nadania i odbioru przesyłek lokalnych, krajowych i zagranicznych w punktach handlowych

Sieć handlowa »


  • Prowizja za usługi nadania i odbioru przesyłek
  • Większa częstotliwość wizyt klienta
  • Dodatkowa sprzedaż - współkupowanie

Integrator i operator »


  • Współpraca z wieloma partnerami za pomocą jednej integracji
  • Dostarczamy efekty skali i synergii
  • Utrzymujemy i rozwijamy usługi

Firmy kurierskie »


  • Zapewniamy wsparcie naszych konsultantów
  • Przejmujemy odpowiedzialność za przesyłki
  • Dodatkowo ubezpieczamy przesyłki

Proces nadania przesyłki

Czas obsługi klienta nadającego lub zwracającego przesyłkę to 15-24 sekundy



  • Klient tworzy, opłaca i drukuje etykietę adresową on-line
     


  • Klient dostarcza paczkę do punktu handlowego
     


  • Punkt handlowy przyjmuje paczkę od klienta i przekazuje ją kurierowi lub klient umieszczą ją w skrytce kurierskiej


  • Kurier odbiera paczkę z punktu handlowego lub skrytki kurierskiej w sklepie i dostarcza ją do odbiorcy

Proces odbioru przesyłki

Czas obsługi klienta odbierającego przesyłkę to 23-35 sekundy



  • E-klient wskazuje w e-sklepie jako adres dostawy punkt odbioru paczek
     


  • Kurier odbiera przesyłkę z e-sklepu i dostarcza paczkę do punktu odbioru w sklepie


  • Punkt przyjmuje przesyłkę od kuriera lub kurier umieszcza ją w skrytce kurierskiej. Klient otrzymuje powiadomienie sms


  • Klient odbiera paczkę z punktu handlowego. Weryfikacja danych odbiorcy lub kodu odbioru

Korzyści

Optymalny model biznesowy dla sieci handlowych i atrakcyjne rozwiązanie dla firm kurierskich

Marka własna usług kurierskich w sklepie

Pointpack dostarcza dedykowany portal internetowy do nadawania przesyłek w marce własnej sieci handlowej

  • Brand i domena usługi należą do sieci handlowej
  • Indywidualne portfolio i cennik usług (dostawy miejskie do 3h do 5km, przesyłki krajowe i zagraniczne)
  • Swobodny dobór partnerów kurierskich
  • Niezależna promocja i komunikacja marketingowa usług

Urządzenia nadawczo-odbiorcze

Sklep staje się miejscem załatwienia wielu spraw, a wygodne sposoby dostawy kluczowym aspektem procesu sprzedaży