Producenci skrytek kurierskich

  • Integracja urządzeń nadawczo-odbiorczych z systemami firm kurierskich i handlowych
  • Ułatwiamy pozyskanie klientów i integracje partnerów biznesowych na lokalnych rynkach.

Model współpracy

Usługi nadania i odbioru przesyłek lokalnych, krajowych i zagranicznych w punktach handlowych

Producenci urządzeń nadawczo-odbiorczych »


  • Obniża koszty rozwoju i integracji urządzeń z partnerami biznesowymi
  • Rozszerza zakres zastosowań urządzeń
  • Zwiększa bazę partnerów i klientów

Partner
technologiczny »


  • Współpraca z wieloma partnerami za pomocą jednej integracji
  • Dostarczamy efekty skali i synergii
  • Utrzymujemy i rozwijamy usługi

Wspólnoty mieszkaniowe, Firmy kurierskie, Sieci handlowe


  • Zyskują większą funkcjonalność urządzeń dzięki integracji z wieloma partnerami
  • Korzystają ze scentralizowanego wsparcia helpdesk dla użytkowników

Potencjalni klienci

Producent urządzeń nadawczo-odbiorczych dzięki integracji z Pointpack może oferować współdzielenie urządzeń przez wielu partnerów zwiększając ich wykorzystanie i grono potencjalnych użytkowników

Sieci handlowe i e-sklepy

Posiadające własne punkty handlowe działające jako punkty kurierskie lub punkty click&collect dla własnego sklepu internetowego
 

Firmy kurierskie

Korzystające z punktów i urządzeń nadawczo-odbiorczych redukując koszty pierwszej i ostatniej mili

Wspólnoty mieszkaniowe (Deweloperzy)

Instalują urządzenia obok skrytek pocztowych dla wygody mieszkańców jako element nowoczesnych budynków
 
 

Kurierzy miejscy

Doręczający szybkie przesyłki w miastach korzystając z urządzeń nadawczo-odbiorczych jako miejsce nadania lub odbioru przesyłki

Kompleksowe usługi serwisowe

  • Wspieramy procesy sprzedaży i pozyskania klientów na lokalnych rynkach
  • Integrujemy systemy IT klientów i partnerów
  • Wspieramy procesy instalacji urządzeń i ekspansji sieci
  • Dostarczamy pełne wsparcie operacyjne i helpdesk dla użytkowników oraz partnerów

Integracja

Urządzenia mogą zostać zintegrowane w sieci wewnętrznej Pointpack lub w odrębnej sieci wspieranej przez Pointpack jako dedykowane wdrożenia z lokanymi partnerami.
Urządzenie w sieci Pointpack może działać:

  • W trybie otwartym - dla wszytskich potencjalnych partnerów i użytkowników
  • W trybie zamkniętym - dla zdefiniowanej grupy partnerów i użytkowników (na potrzeby własne firmy kurierskiej lub sieci handlowej, np. punkty click&collect)
  • W trybie mieszanym - częściowo na potrzeby własne i częściowo dla potencjalnych partnerów i użytkowników

Produkcja automatów kurierskich według indywidualnych potrzeb klienta

  • Automaty kurierskie zewnętrzne i wewnętrzne
  • Możliwość dostosowania rozmiarów skrytek pod wymogi klienta
  • Pełna produkcja maszyn i dział R&D w Polsce i UE

Poczta Polska

  • Realizacja integracji systemów APM i systemu Poczty Polskiej przez Pointpack
  • Adaptacja, instalacja i serwis 2000 automatów

PUDOTECH
Automaty kurierskie

  • Automat nadawczo-odbiorczy dostarczający efekt synergii
  • Dla zastosowań zewnętrznych i wewnętrznych
  • Doskonały dla branży kurierskiej i e-handlu
  • Zapewnia optymalizację kosztów
  • Własne zaplecze produkcyjne i logistyczne
  • Wygodne procesy i usługi dla konsumentów, pracowników handlu i logistyki miejskiej

JAK TO ROBIMY?

Budujemy dedykowane urządzenia nadawczo-odbiorcze dla potrzeb klientów

Wspieramy proces projektowania, produkcji, instalujemy oraz serwisujemy automaty kurierskie.

Pomagamy zdefiniować potrzeby i zakres technologii.

Analizujemy efektywność ekonomiczną budowanego rozwiązania.

Doradzamy klientom w wyborze odpowiednich strategii technologicznych i optymalnych rozwiązań.

Automaty nadawczo-odbiorcze Cleveron

Sklep staje się miejscem załatwienia wielu spraw, a wygodne sposoby dostawy kluczowym aspektem procesu sprzedaży
Cleveron jest liderem innowacji urządzeń automatyzacji procesów nadawczo-odbiorczych

  • redukcja kosztów ostatniej i pierwszej mili w branży kurierskiej
  • udoskonalone procesy doręczenia i zwrotu przesyłek w punktach click&collect
  • wygodniejsze wielokanałowe dotracie do klienta w sieciach i centrach handlowych